Klippt mig!

Idag har jag bara tagit hand om mig själv. Direkt efter skolan gick jag och klippte håret. Det uppklipta håret där framme blev lite väl kort men annars blev det bra. Det känns skönt att ha blivit av med lite av det gamla håret nu. Jag älskar verkligen att klippa mig, jag brukar till och med få abstinens efter det. Jag försöker att inte klippa mig så ofta eftersom jag vill ha långt hår men samtidigt är det så skönt när jag kan kamma igenom håret med fingrarna utan att fastna i det hela tiden.

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag kollat en massa på Gossip girl. Jag kom på att jag hamnat lite efter i serien så jag kollade ikapp idag. Nu har jag precis smörjt in mig med bus och ska snart sova. Det känns skönt att jag har tagit hand om mig själv enbart för min egen skull idag. Nästan alltid annars när jag tar hand om mig och "gör mig fin" brukar jag ha någon i bakhuvudet men idag handlade det bara om mig själv. Sen kan man ju fråga sig varför jag känner att jag vill "göra mig fin" på dem sätten, men det är en helt annan fråga.



Såhär blev håret. Lite mörk bild men ni fattar väl galoppen?


Kommentarer
Emma

Snyggt! Du har fått så långt och fint hår (:

2008-11-17 @ 22:49:59
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0