I can only hope

Förut idag kände jag mig lite deppig och sur. När jag sedan cyklade till träningen kom jag på att jag blir så av att inte göra någonting. Hur kunde jag glömma det? Jag behöver stimulans.

Jag tränade den lite enklare jympan Bas idag. Jag hann nämligen inte komma iväg till Styrka medel på grund av skitiga skor. På träningspasset var jag förmodligen den enda under 20, jag kan till och med sträcka mig så långt att jag kan säga att jag var den enda under 25. Medelåldern var cirka 60 år. Passet var kul endå, lite enklare bara. Som tur var kom det bra låtar från artister som Kent, Metallica, någon Americano låt och Now you´re gone låten. Jag har inte hört den sista sen Sunny Beach, jag hade till och med glömt bort att den existerade. Jag hatade den innan luffen men som jag har sagt förut blir man påverkad och förändras. Man får minnen som gör att låtar blir bra.

Nu ikväll ringde en person, jag ska få komma på arbetsintervju på lördag. AH, jag hoppas verkligen jag får jobbet. Jag vill, jag vill, jag vill!

By the way, I'm normal again!



Kommentarer
emmsan

vart har du sökt jobb? :D jaa, man blir verkligen fett uttråkad av att inte göra något !

2008-11-27 @ 14:12:19
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0