Maria Wetterstrand

Usch va allt känns grått och jobbigt denna fredagseftermiddag. Jag kan inte slappna av. Nä, om jag pluggar lite nu så kan jag kolla på Desperate Houswives sen. Det borde pigga upp.

Miljöpartiets språkrör Maria Wetterstrand var förresten på De Geer idag. Det var intressant och roligt att sitta och lyssna på henne. Jag och Malin satt bänkade näst längst fram i Aulan. Först snackade hon lite allmänt om partiet och sen fick vi elever ställa frågor. Det var kul för miljöpartiet är ett av partierna som jag gillar bäst. Synd bara att dem inte kan välja "sida" helt.




Kommentarer
Louise

haha jo det säger nog en hel del!

Älskar Pink & hennes tal! Väldigt fyndigt. :)



Allt bra med dig annars?

Puss!

2008-11-07 @ 16:38:23
URL: http://lowice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0