Bilder från igår

Det blev lite ändringar på planerna igår. Jag fick gå på Funk själv och sen blev det ciderkväll (för min del) istället för margaritakväll. Först lite om Funk. Jag kan tänka mig att det var ungefär som arobics fast med lite mer hip hop inspirerade steg. Det var som alltid första gångerna man testar ett nytt pass lite svårt att hänga med i stegen. Stegen var inte jättemycket hip hop, men det var kul ändå. Jag är inte så bra på att dansa, det känns som jag saknar kaxigheten lite. Men jag har alltid viljat kunna dansa efter att jag sett Emma dansa så bra. Min vilja har i alla fall gjort att jag ibland hör en dunkande bas i huvudet och ser mig själv dansa till den. Dessutom så får jag ibland en jävligt stor lust att bara skaka/hoppa loss.

Efter funken åkte jag hem en vända för att duscha och fixa mig. Vid halv sextiden drog jag till Emelie S. Jag och andra Emelie drog först till stan för att fixa drickan och sen tillbaks till Emelie S. Väl där såg vi på Idol och snackade. Det blev som en tjejkväll. Senare på kvällen kom Jossan, hennes syrra och någon kille till Emelie. Dem skulle gå ut (jag skulle försöka), men sen strulade allt till sig lite. Kvällen var i vilket fall som helst väldigt trevlig. Jag och Emelie snackade som vanligt en jävla massa minnen från luffen och av dem blir jag alltid glad.

    
Emelie och jag, utan blixt.


Emelie S






Jag och Emelie


Jag, Emelie, Emelie S och rök


Vi två ♥


Kommentarer
emmsan

vart gick du på funk? tack, förresten :) jag vill också tro på kärleken, men man måste nog vara med om en hel del innan allt kan bli rätt. Så uppskattar man det så otroligt mycket sen <3

2008-11-23 @ 12:15:19
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
emmsan

okej! men man behöver ju verkligen pengar alltså, så det är ju jättebra om du får jobbet :D Och studentkryssningen får man åka på om man har fyllt 18 helt enkelt! Verkligen älska Berlin som sagt <3

2008-11-27 @ 20:59:53
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0