Upp till bevis

Hejsan. Idag efter skolan och LS-möte så träffade jag Emma. Vi cyklade ut till Abborreberg och satt på en brygga vid vattnet och snackade. Det var egentligen meningen att vi skulle jogga lite men hon orkade inte för att hon hade cyklat ändå från Blacka och jag hade heller ingen lust. Det var mysigt och skönt även fast solen ofta var bakom moln. Det var ett sånt tillfälle då man verkligen kan känna att sommaren är nära.

Imorgon är det meningen att vi ska bevisa för vår gympalärare hur hårt vi har tränat för att uppnå högre betyg. Jag skulle ju få MVG om jag lyckades springa 3 kilometer på 13.30 men för tillfället känns det som om jag inte kommer klara det. Och jag orkar faktiskt ärligt inte bry mig om det just nu heller. Jag menar jag har tränat ganska mycket men det känns så pissigt eftersom att hon bara kollar på just DET resultatet. Om hon visste hur mycket jag tränat så borde jag lixom få MVG ändå, men det gör hon ju inte nu.. Jag ska i alla fall försöka klara det, jag måste göra mitt bästa.

Nu borde jag verkligen plugga lite matte, för jag har nationellt prov på torsdag. Imorgon ska jag ta sovmorgon till 12 så jag kan vara uppe ett tag till idag. Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0