Tisdag

Yeah, nu har jag lämnat in två arbeten till och kan alltså pricka av dem från listan. Kom däremot på astronomiprovet nu med så listan blev tyvärr lite längre igen..
  1. Astronomi, ska vara inne idag [ X ]
  2. Biologi, ska vara inne på måndag [ X ]
  3. Elevdemokrati, undersökning, ska vara inne på tisdag [ X ]
  4. Elevdemokrati, granska ett möte, ska vara inne på tisdag [ X ]
  5. Astronomi redovisning, torsdag eller fredag [ ]
  6. Astronomiprov, torsdag nästa vecka. [ ]
  7. Histori, ska vara inne på fredag [ ]
  8. Samhäll, ska vara inne nästa vecka [ ]
  9. Natur, labb ska vara inne typ nu? [ ]
  10. Natur, levern ska vara inne nästa vecka [ ]
  11. Matte "läxförhör" om typ två veckor [ ]

Idag var jag med Timmy och Wille. Vi var på Saltängen för Timmy och Wille skulle jobba lite där medan deras fotbollslag spelade match. Jag och Wille stod i kiosken och Timmy tog betalt för inträde. Det var ganska kul, när de inte försökte kladda ner mig med korvspad förstås. Jag och Wille underhöll oss mest med att spela kort. Jag känner mig inte riktigt lika stressad över skolan nu så jag följde med för att jag ville ha en liten paus från pluggandet.

Imorgon har vi friluftsdag. Jag ska vara lite "okvinnlig" och köra Body pump på Friskis och Svettis på förmiddagen. Jag skrev okvinnlig för att jag tror att jag är ända tjejen i min klass som valde det, de andra tog typ stepp och vanlig gympa. Men jag ser faktiskt fram emot det ganska mycket för jag tycker det är väldigt kul. Nu ska jag dra och sova, jag valde nämligen mellan det passet eller gympa + 1 timmes sovmorgon, så jag börjar tyvärr tidigt imorgon. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0