Plugg

Tänkte förnya min plugglista lite..

  1.  Astronomi, ska vara inne idag [ X ]  
  2. Biologi, ska vara inne på måndag [ X ]
  3. Elevdemokrati, undersökning, ska vara inne på tisdag [   ]
  4. Elevdemokrati, granska ett möte, ska vara inne på tisdag [   ]
  5. Astronomi redovisning, torsdag eller fredag nästa vecka [   ]  
  6. Histori, ska vara inne på fredag nästa vecka [   ]
  7. Samhäll, ska vara inne om två veckor [   ]
  8. Natur, labb ska vara inne typ nu? [   ]
  9. Natur, levern ska vara inne om två veckor [   ]
  10. Matte "läxförhör" om typ två veckor [   ] 

Det känns bra att jag har kunnat kryssa för lite nu i alla fall. Men jag la ju tyvärr till fler grejer än vad jag kunde kryssa för.. Kanske bara blir plugg nu ikväll. Snacka om trevlig fredag.  : /



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0