Ohoo..

Hjälp, eller nått.. Jag ska stå och hålla i en fana (typ sveriges flagga tror jag.. borde slå upp ordet fana) på treornas avslutning. När alla treor ska ta studenten och står på en trappa utanför vår skola ska jag och några till stå med en eller två fanor. Min gympa lärare frågade mig nyss på friluftsdagen om jag ville göra det. Motiveringen var "för att jag representerar skolan bra och för att jag är en duktig elev i idrott och hälsa". Hur skulle jag kunna säga nej till det? Det var i alla fall med blandade känslor jag sa ja. Jag kommer behöva vara finklädd, det kommer stå hundratals personer och kolla och massa kommer ta kort. Hjälp.. Jag kommer säkert göra bort mig. Den andra gympaläraren varnade mig i alla fall för att inte ha tuggummi i munnen, eftersom det inte blir så bra på bild.

Nu måste jag i alla fall bestämma vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha håret, om jag ska färga det eller inte, börja smeta in mig med brun utan sol, och hoppas på att den inte är orange.. Hm vad mer borde jag göra? Kanske spana in hur de andra som har hållit fanorna ser ut.. Men först och främst måste jag i alla fall börja plugga, allt det där andra får jag börja med när jag har mer tid.   


Kommentarer
Emma

Hahahhaha :D Drägg.. Cicci fyller år på fredag :( när på natten hade du tänkt dig? LOVE U

2008-05-21 @ 16:16:07
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0