No motivation..

Idag saknar jag motivation. Jag saknar motivation till att plugga och inte äta massa onyttiga grejer. Det har resulterat i att jag ätit onyttiga grejer och pluggat alldeles för lite. När pluggandet kändes som trögast satt jag med choklad i handen och frågade Sebbe om han visste hur mycket poäng man behövde för dietistutbildning. Haha fatta den situationen. Jag kände mig inte särskilt lämpad för den utbildningen just den stunden.

Det enda jag känner att jag har motivation till nu är att träna. Fast jag har självklart inte tid till att träna idag eftersom att jag måste plugga till det sista jävla avgörande provet för den här terminen.

Isak ringde förut med. Vi ska träffas på söndag. Det var lite scary för han sa att han sett att jag börjat umgås med vissa. Han hade tydligen sett det på bilddagboken. Jag har inte äns bilddagboken och brukar aldrig kolla där. Jag hatar när folk har bilder på mig som jag verkligen inte vet om. Det får mig att vilja skaffa bilddagboken.. Fast jag tror att jag och Emma bojkottar den (?) Vi får väl se om min nyfikenhet tar över..

Det enda jag har tid till ikväll är att äta (när jag blir hungrig), se på Desperate Houswifes (jag måste ta mig tid till det) och plugga. Det är ett astronomiprov som spökar.. Om jag vill få VG i den kursen måste jag lixom få VG på provet, eller i alla fall komma i närheten. Aja vi får se om jag orkar med det eller nöjer mig med ett G.. Det är ju trots allt bara en 50 poängskurs.
  












  


 
                        




Sikta mot stjärnorna? Not this week..


Pappa glömde förresten väcka mig imorse så jag försov mig och fick därför inte reda på vad jag fick på nationella provet i Engelska. Dessutom var det skitnära att jag missade matteläxförhöret med men Malin hann ringa och väcka mig. Efter idag vet jag i alla fall att jag kan vakna och ta mig till skolan på mindre än en halvtimme.. Fast då blir det bara äpple till frukost.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0