Natta <3 Sommar

Ahhh! Jag som inte trodde att dan kunde bli bättre. Jag hade astronomi och fick veta att jag fick två poäng över VG-gränsen på provet, så nu har jag VG i astronomi med! Jag var verkligen säker på att jag inte skulle få det i astronomi i onsdags när jag pluggade till provet, men det löste sig ju fint fint.

Vädret är också verkligen hur underbart som helst! Det är jättevarmt och skönt. Hela dagen har jag tagit av mig mer och mer kläder. Från början hade jag tröja och leggins med men nu är jag barbent och har inte mycket kläder på mig. JAG ÄLSKAR SOMMAREN!

Det här är sommar enligt mig.


Kommentarer
Fani

vad gullig du är gumman, saknar dej också! :) duktig du är som kirra vg i astronomi, måste ju va hur svårt och krångligt som helst. we all love the summer honey, we all do 8) den där klänningen är jättefin och verkligen sommrig ja, från gina right? ;) puss!

2008-06-01 @ 02:34:20
URL: http://glikia.blogg.se/
Fani

föresten natalie, minns du när jag tappa min kamera på berget? jag lyckades ju på något mysko vis laga den sen, men efter en vecka ungefär gick blixten sönder bara sådär, förmodligen efter den skrällen då eller något. maha x( puss!

2008-06-01 @ 02:36:19
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0