Jahop

Wow, jag har flyttat min blogg till den nya bloggsidan nu och det känns verkligen ovanligt. Det är ju inte så stora ändringar men det kommer nog ta ett tag att vänja sig.

Vi hade matte idag och vår lärare sa att alla som fick IG på nationella ska få en ny chans att göra ett G-omprov. Men om man däremot fick G på provet så får man ingen mer chans att visa vad man kan. Vi ska bara ha ett sista läxförhör på statistikdelen nu och där kommer det finnas lite VG uppgifter för dom som väger mellan två betyg. Tyvärr vet jag inte äns om jag väger längre.. 

Igår var en ganska misslyckad dag när det gäller pluggande. Jag pluggade sammanlagt en kvart på hela dagen. Men idag är det en ny dag med nya tag och nästan hela min lunchrast spenderade jag pluggandes på svenska. Annars var jag ute med killarna igår och spelade fotboll i två timmar. Det var kul, framförallt i slutet för då kom Didde med hans kusin(er)? så då kunde vi köra match. Nu ska jag försöka göra klart ett arbete i elevdemokrati. Tjohej!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0