Jag ger upp!

Jag orkar verkligen inte plugga till astronomiprovet mer. Jag kollade på ett papper där det stod vad vi behöver kunna och jag kan inte ens hälften. Jag kommer inte få bättre än G på provet men va fan jag orkar inte meeer! Jag ångrar verkligen att jag inte gick en lättare linje med fler kurser jag gillar. Nu läser jag bara massa tråkiga kurser och får dåliga betyg. Jag borde ha lyssnat på alla som sa att jag skulle gå nått roligt. Man får ju ändå behörighet till typ allt.

Från början ville jag inte ha några G i betyg alls men först kom franskan och förstörde och nu har jag insett att det troligtvis inte kommer bli det enda. Men va ska man göra? Som det känns nu så vill jag troligtvis ändå inte bli psykolog eller läkare..

Nu stänger gymmet snart med. Och så har jag inte kunnat göra det enda jag har velat göra idag. Den här dagen eller eftermiddagen har inte varit bra. Nu ska jag ut och gå för att rensa tankarna och försöka må bättre. USCH jag hatar skolan nu!!

Hoppas det blir bättre i trean. Då ska jag läsa lite roligare kurser i alla fall.. Fast inte så många rolig som det hade varit om jag gått typ idrott och hälsa eller nått.. Jaja jag får skylla mig själv som vanligt. Det är ju ändå bara ett år kvar och det VET jag att jag klarar av.


Kommentarer
Viktor

HAHAHA ok:P

same for me!!

2008-05-28 @ 21:44:25
URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Emma

Håll ut! Det är snart sommarlov (: ring mig imorgon så kan vi ta en runda på stan. Puss puss

2008-05-28 @ 22:06:42
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0