Happy

Det är underbart väder ute och allt är  jättebra!

Igår gjorde jag nationellt prov i matte B, vilket inte gick bra men idag bryr jag mig inte. Hm jag släpper verkligen grejer fort. Men det ser jag som något positivt. Att jag inte orkar hänga upp mig på smågrejer lixom.

Det märks verkligen att det är sommar snart och ett sommartecken för min del är att folk börjar komma hem från andra länder nu. Igår överraskade A mig genom att ringa och idag ringde min syrra som kom hem från Indien inatt. Min syrra är ju en så länga bara i Malmö men snart kommer hon nog hem till Norrköping med. Den enda som är kvar utomlands är min andra bror Jonis men han kommer också komma hem snart, troligtvis inom en månad.

Nu äre mat snart och sen ska jag ha typ min ända hela lektion för idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0