Försenat plan

OAAH! Sebbes och Agnes kommer inte ikväll! Deras plan var försenat redan från Kanada. Jag antar att dem sedan inte fick ett plan från London för nu måste dem sova där inatt och kommer inte hem förrän imorgon vid 4-5 tiden. Jag som har väntat så mycket hela dagen. Agnes pappa ringde nyss och sa det. Agnes hade ringt från London till hennes föräldrar för dem var i Stockholm och väntade.

Typiskt alltså för dem kommer hem precis när Emma ska ha dansuppvisning imorgon, som jag jättegärna vill gå på. Jag har ju alltid velat se Emmas uppvisningar men jag vill ju självklart vara hemma imorgon och möta Sebbe. Det värsta är bara om jag är hemma och så kommer han inte hem förrän halv sex typ. Då skulle jag ju kunna hinna med båda, men sånt vet man ju inte innan.

Eh, jag vill vara hemma när Sebbe kommer hem, det var ju så väldigt länge sen jag träffade han. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0