Fan!

Jahop, idag sprang vi tre kilometer på tid. Mitt mål enligt gympaläraren var då att springa på 13.30 minuter men jag sprang på 13,42. Fan va det känns surt! Bara 12 sekunders skillnad. Jag hoppas verkligen jag kan få MVG ändå. Det är ju faktiskt bara 12 sekunder och det skulle vara jävligt dumt om hela mitt betyg i gympa hängde på just dem. Förhoppningsvis ser hon att jag ansträngt mig och ger mig MVG ändå. Just nu känns det lite hopplöst men om hon inte gör det är hon ju jävligt taskig. I början var jag jävligt sur men nu vet jag inte om jag orkar bry mig längre. Jag har lixom tänkt på det och pratat om det hela dagen och jag orkar inte lägga mer energi på det nu. Om hon ger mig MVG så gör hon. Det är ju inte precis End of the world om hon inte gör det men jag kommer nog ändå bli sur igen i sånna fall.

Jag frågade henne hur stor betydelse de där 12 sekundrarna spelade och hon bara kollade på mig och sa efter lite betänketid "Du sprang bra Natalie". Ahhh.. Okej sluta tänk på det nu.

Ska läsa lite andra bloggar ett tag för att komma på andra tankar och sova sen. Imorgon måste jag gå till skolan för mamma ska ha sin cykel, pappa ska ha sin och Sebbe har lyckats förstöra sin på de få dagarna han har varit hemma. Han råkade tydligen förstöra slangen när han pumpade upp cykeln lite för mycket. Känns jävligt onödigt eftersom att jag haft den cykeln i flera månader nu och lyckats hålla den hel.. Men jag måste ju ändå laga min egen cykel nån gång så det får väl bli imorgon eller på torsdag.

Haha det här blev nog ett ilsket inlägg.. Men jag mår bra :)


Kommentarer
Emma

Fan vad duktig du är! Skit i de tolv sekunderna, du har ju definitivt ökat din kondition väldigt mycket

2008-05-06 @ 21:38:00
URL: http://www.emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0