Dagens citat

Vi fick tårta idag på mötet, tre stycken till och med. Jag och några till var fräcka nog att ta från alla tre. Man måste ju passa på att smaka lite olika tårtor när man ändå kan.

Efter mötet gick jag och tränade. Det blev mest ben och mage för imorgon på gympan ska vi ha styrketest i armarna och jag vill inte ha träningsverk där då. På gymmet upptäckte jag även min stalker. Han kom fram och pratade med mig för en gång skull. Han bad typ om ursäkt för att han stirrat så mycket men sa att han inte kunde låta bli. Sen blev det lite pinsamt för han snackar engelska och jag visste lixom inte vad jag skulle fråga mer efter att jag typ frågat hans ålder och var han kom ifrån..  Dessutom sa han att hon var blyg och inte heller visste vad han skulle säga. Aja stark är han i alla fall.

Efter gymmet hann jag skriva typ tre grejer om levern innnan Wille ringde. Jag sket i pluggandet och drog ut och träffade han, Timmy, Emma och Poppe istället. Emma kom hem från Grekland i helgen så hon hade blivit brun som en pepparkaka. ;) 

Här kommer dagens citat som jag garvade mest åt.

Timmy - Åh, aj fy fan, AJ!!!! (Skriker högt)
Jag - Var det en mygga? (Frågar helt lungt)

Haha, det kanske inte låter så kul men jag kan fan inte sluta skratta åt det. Som om han skulle skrika så högt för en liten mygga lixom..


Lilla smärtkänsliga Timmy :P


Imorgon har jag sovmorgon till kvart över 12. Det ska bli superskönt!


Kommentarer
timmy

de va ju en stooor mygga ju ;)

2008-05-27 @ 07:36:15
Viktor

-nej jag klev på ett gruskorn



sv: finns alltid folk som säsongar på de större skidorterna typ kicking och whistler och sådär.... Men i chamonix är det säsongare ÖVERALLT. Helt smockat med folk, allt blir uppåkt innan lunch! I engelberg åks allt upp fort också, men jag hittade orörd kallsnö precis brevid en pist i 40-50 grader lutning. Skitnajs!



2008-05-27 @ 10:14:17
URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Emma

Hahahha skratta åt sina egna skämt, rätta takter! <3 Vi måste sommarshoppa snart näätpääti

2008-05-27 @ 21:20:33
URL: http://emni.blogg.se/
Emma

VADÅ STALKER?!

2008-05-27 @ 21:24:05
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0