Badhuset och plugg

Idag har varit en väldigt slapp men nyttig dag för mig. Jag började vid 8 och hade nationellt prov i Engelska B. Läsförståelsen tycker jag gick bra men hörförståelsen gick lite sådär. Framförallt var den svår på slutet för man skulle välja mellan olika allternativ som man knappt han läsa igenom.

Jag slutade skolan vid 11 ungefär och vid 12 mötte jag Timmy och Emma. Vi smugglade in mig på badhuset där vi tränade och efter det badade jag och Timmy. Det var skojjigt. Jag gillar gymmet som finns där för det är modernare än mitt gym + att det är hur skönt som helst att kunna bada efteråt. Vid tre drog vi till stan och var där till ungefär halv fem. Emma köpte lite kläder och hårfärg och så åt dom. Efter det drog jag hem gjorde mat och nu har jag bara pluggat. Jag har nästan blivit klar med astronomiarbetet nu vilket känns hur skönt som helst.

Nu ska jag se på Lyxfällan och äta jordnötter, sånna med skal på alltså.. Jag är typ besatt av sånna när jag väl börjat äta av dom, men det är ju ganska nyttigt i alla fall.

Först tänkte jag bara göra en liten lista på allt jag behöver plugga på så att jag har lite koll.

  1. Astronomi, ska vara inne imorgon [   ]
  2. Biologi, ska vara inne på måndag [   ]
  3. Elevdemokrati, undersökning, ska vara inne på tisdag [   ]
  4. Elevdemokrati, granska ett möte, ska vara inne på tisdag [   ]
  5. Histori, ska vara inne på fredag nästa vecka [   ]
  6. Samhäll, ska vara inne om två veckor [   ]
  7. Natur, labb ska vara inne typ nu? [   ]
  8. Natur, levern ska vara inne om två veckor [   ]

Jävlar det var mycket mer än vad jag tänkte. Fan måste nog plugga lite efter Lyxfällan med..
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0