Yoga

Sitter här och är lite småfrusen. Jag träffade Emelie och Emelie förut och jag och Emelie gick på Yogan. Det var blött hela vägen dit och hela vägen hem. Jag gillar fan inte det här snöslasket. Jag vill antingen ha riktig vinter eller vår, helst vår nu faktiskt. Jag är jävligt trött nu med men jag kan inte sova än för jag måste fixa filmen Shakespeare in Love och det går jävligt sakta. Jag ska skriva en recension om filmen i svenskan, tror tyvärr att den redan borde vara inne...

Yogan var skön men det märktes att det var några veckor sen sist. Jag kom inte ihåg alla övningar lika bra och så var balansen inte på topp. Yogaläraren säger att man kan få lite olika känslor efteråt och Emelie fick nån konstig känsla så att hon blev alleles fnissig. Det var jättekul att se hur hon log och fnissade till. Själv blir jag bara avslappnad, och lite glad. Vi har bokat yoga till på onsag nu med så jag hoppas vi fortsätter gå så här. Jag känner att jag behöver det efter allt svullande i Sälen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig.

image124


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0