Snöstorm och tankar

Står i skolan och väntar på att LS-mötet ska börja nu. Skulle egentligen slutat 20 över två men det är bara att stå ut med håltimmar. Har ändå inte så stor lust att ge mig ut nu med tanke på att det är värsta snöstormen ute. Det är sjukt, undra hur länge sen det var som det snöade så här mycket sist, dessutom tror jag att det är plusgrader. Och jag som trodde att det blivit vår.. Det ser ganska mysigt ut i alla fall men jag gissar att det inte är lika mysigt att cykla hem i det. Efter mötet måste jag i alla fall ge mig ut för på en timme ska jag hinna hem, äta mellis och dra till stan för att träna Yoga med Emelie. Ush gillar verkligen inte att åka fram och tillbaka när det snöar eller regnar.



image123


För att fördriva tiden lite kan jag säga att A fick greklandsjobbet. Det känns helt okej. Jag visst ju lixom det från början så jag har bara inställt mig på nån månad, eller två. Dessutom så känns det lite svårt att ta han på allvar :P Haha, jag antar att jag hört för mycket bara. Jag tvivlar tillexempel på att han hör av sig när han kommer tillbaks, men det spelar inte så stor roll. Det kommer ju gå flera månader. Jaja whatever, får se vad som händer. Jag är nog en sån person som inte orkar bry mig särskilt mycket alls om grejer.. Det känns positivt för tillfället, det är ju inte bra att bryta ihop för minsta lilla. Nu börjar mötet snart, ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0