Påsklov

Tja! Jag har fått lov nu! Fick egentligen lov vid halv tolv i och för sig men blev tvungen att skriva klart den jävla Shakespeare in love recensionen. Den blev inte lyckad.. Nu kan jag i alla fall ta det ganska lugnt fast jag måste läsa ut typ tre böcker under lovet. En på engelska, en deprimerande om hur kvinnor är förtryckta runt om i världen på 500 sidor och en som handlar om enbart Torsk, japp fisken Torsk. Det är kanske inte så överraskande den sista jag ser minst fram emot att läsa.

Var med Emelie igår. Först gick vi på stan i några timmar. Jag köpte en liten, söt, silvrig axelremsväska. Jag kom nämligen plötsligt på att jag hade 100 spänn tillgodo på en väskaffär sen ungefär ett år tillbaka. Efter stan Yogade vi igen. Fortsättningsyoga den här gången. Jag  har värsta träningsverken i armarna för att man måste hålla uppe dom så länge ibland. Nu ska jag bara ta det lugnt och sen kanske vara med någon kompis ikväll.

Så jävla skönt med lov!


Kommentarer
Agnes

hej hej! vad sugen jag blir på att yoga, jag brukade gå på friskis och svettis yoga för...två (?) år sen...jag ska definitivt börja med det igen när jag kommer hem. just nu sitter jag bara hela dagarna, benskyddet är fortfarande på för det mesta så det finns inte så mkt att göra...din vecka i sälen lät riktigt kul, speciellt att du testade snowboard, det ska jag lära mig så fort jag kan röra på mig igen. eftersom vi delar personalrum med alla snöskolelärare är det ganska lätt att få en gratis lektion då och då. ha det bra!

2008-03-25 @ 06:07:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0