Igårkväll på Kulturhuset

Här kommer lite bilder från igår när vi var på Kulturhuset. Det var lite olika band som spelade där, bland annat Viktor och Mattias band Kapten Alma och min gamla grannes band King Louie. Jag fotade bara dem för att jag vet vilka som spelar i dem lixom. Är inte lika kul att ha massa bilder på okända människor. Det var i alla fall kul igår och skönt att höra livemusik. Älskar det, jag tänker jämt på festivaler när jag hör det. Tänker på dem jag varit på och på om det blir någon i sommar. Jag åker nog förhoppningsvis på Hultsfred eller Peace and Love i alla fall. Fast det är lite risk för att det ska krocka med resor eller sommarjobb men vi får hoppas att det inte gör det. Jag vill hinna med så mycket i sommar, troligtvis lite för mycket..  Och för dyra saker..


    
Tvillingarna, Viktor och Emma 

         
Kapten Alma 

    
King Louie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0