Helgen

Nu har det varit påsk, eller har det det? Jag har i alla fall "firat" påsk nu. Med andra ord träffat släkten. Först i fredags besökte vi farmor och farfar. Där fikade vi bara och jag fick se min söta lilla "nya" kusin på kort för första gången. Fick verkligen lust att åka till Ryssland och hälsa på när jag såg henne. Barn är ju bara för söta. I lördags natt drömde jag till och med att jag hade en egen liten bebis, som jag bar runt på. Varför kan inte fler i min omgivning få barn som jag kan gosa med?

I lördags var vi hos mormor och morfar. Där var några av mina kusiner, mostrar med fler. Vi åt en jävla massa och så fick jag faktiskt ett litet påskägg. Mormor har egentligen slutat med det men i år gjorde hon ett undantag eftersom att mina kusiner från Umeå var där. Mellan måltiderna körde vi lite pingis med, för att undvika att bli allt för stela av allt sittande och all mat.

I söndags träffade jag Fani. Vi var och fikade i flera timmar. Det var jättekul att träffa henne igen. Hon är en sån vän som jag lixom alltid gillar att träffa, även fast det tyvärr inte händer så ofta.

I går tränade jag med min nya tränings Dvd. Jag köpte en hälsotidning för att få med den, så att jag kan träna lite hemma nu när det snöar så jävla mycket. Den funkade faktiskt ganska bra för jag har träningsverk i armarna och lite i rumpan idag.

Efter det träffade jag Emma vi såg på So you think you can dance, som hade en del komiska stunder. Efter det gick vi hem till Emelie, och sedan drog vi vidare till en liten fest. Det var kul där, och som vanligt så kom vi fort fram till att vi hade en gemensam nämnar, Saltängen. Killarna spelade nämligen i samma lag som min favvokille Timmy och flera andra killar från min gamla klass/skola. Det är så, här i Norrköping, alltid är det någon som känner någon man själv känner.. Vi drog i alla fall hem från festen vid halv tretiden och så sov jag och Emelie hos andra Emelie. Imorse halkade jag hem i mina klackar och pressade apelsinjuice för att få lite energi till resten av dagen. 

image125 


Shit mamma sa nyss "När Natalie går ut, då drar jag!" Ojoj oj... Vetefan, alltså ska jag känna mig ivägen eller? Hon menade i alla fall att hon vill flytta utomlands för ett tag och jobba när jag går ur skolan. Vår familj är fan inte gjord för att vara i Sverige. Men jag är faktiskt också jävligt trött på det här, staden, vädret, skolan.. Jag kan knappt vänta jag heller. Sommaren kommer nog lysa upp en hel del i alla fall. Då får jag ju lite smakrpov över hur det kommer vara när jag verkligen har gått ur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0