Uttråkad.

Jag har vänt på dygnet. Idag vaknade jag 20 över 2!! Jag sov sammanlagt i över 12 timmar, vilket är otroligt mycket för att vara jag. Jag har inte sovit så länge på åratal känns det som. Jag antar att jag verkligen behövde det efter ett jobbigt halvår i skolan.
 
När jag vaknat och käkat frukost drog jag och tränade. Det kändes riktigt skönt, jag kommer nog hänga där en hel del nu när jag har tid. Annars har jag mest segat idag. Vid 8 drog jag till stan och hämtade ut biljetter till Sex and the city som jag och Emma ska se den 21:e. Jag längtar ihjäl mig efter den filmen. Jag älskar ju SATC så det är väldigt spännande med en hel film. Efter att jag hämtat biljetterna drog jag till Wille. Där var Timmy, Emma, Poppe, Adam och Nicke. Vi spelade Pictionary och lyssnade på gammal musik. Vi lyssnade på "Willes bästa låtar" från olika år. Jag skulle inte direkt säga att dem låtarna var mina favoriter.. 

Jag känner mig faktiskt redan ganska uttråkad på sommarlovet. Det är dåligt väder och då blir det lätt att jag blir rastlös. Jag vill göra grejer hela tiden men alla känns så sega. Hela dagarna sitter folk inne och sen på kvällarna börjar folk vara med varandra. Jag fattar inte grejen? Tur att jag har gymmet i alla fall. Utan det skulle jag aldrig orka vara i stan och inte göra ett piss på dagarna. Fan vad jag är uttråkad!     


Kommentarer
Emma

Jag är också uttråkad, OCH jag har vänt på dygnet, se klockslaget...suck... har legat i min säng i tre timmar nu och kan fortfarande inte sova så jag funderar på att vara vaken hela natten plus dagen och sen gå och lägga mig klockan nio, höhö. Men natalie, vad finns det att göra på dagarna då? Ingentiiiiing, det är därför alla deppar inomhus ;P

2008-06-15 @ 03:08:54
URL: http://emni.blogg.se/
Emma

Hahaha och en sak till, för typ en månad sedan skulle vi döda för att få börja sommarlovet tidigare, och nu ligger jag och undrar vad det var jag kände att jag inte hann med när jag hade skolan att tänka på... Jag hann definitivt inte terrorisera din blogg som nu, det är en sak som är säker. Ska sluta nu, puss på dig!

2008-06-15 @ 03:11:49
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0