Second hand

Nu är hela min familj hemma och alla mår bra. Det är mycket trångare i lägenheten men det känns skönt att jag har lite mer koll över alla nu :P

Idag var jag i skolan och slappde. Vi gör inte några jobbiga grejer där alls nu, vilket självklart är jävligt skönt. Efter skolan gick jag på stan med Moa. Vi tog en ganska lång runda på Myrorna. Jag lyckades faktiskt hitta en kjol där som jag köpte. Jag har aldrig köpt nått därifrån innan eftersom att jag tycker det känns ganska äckligt med begagnade kläder men man måste ju komma ifrån den skräcken förr eller senare. Kjolen var somrig, kom från H&M och kostade 45 spänn. 

    
   




Moa färgade förresten håret på mig igår. Det blev fint fast det är typ samma färg. Men det ser finare ut i alla fall, fast det blev lite mörkare än jag tänkt mig. Men det ljusar nog under sommaren.

Nu ska jag dra och duscha och sen sova. Jag har lååång sovmorgon imorgon igen, fan va skönt!  


Kommentarer
Fani

jättesöt kjol ju :)

2008-06-05 @ 23:13:36
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0