It works

Idag, första dagen på mitt sommarlov har jag haft fullt upp. Jag vaknade ganska sent (för att vara mig) och drog och tränade. Det var faktiskt väldigt kul. Jag känner verkligen att det är kul att träna nu och att jag vill vara där. Tyvärr har gymmet ingen luftkonditionering så det var hur varmt som helst. Jag svettades säkert dubbelt bara därför. Som tur var så var det typ bara jag och kanske fem pers till där så jag hade nästan alla maskiner för mig själv. Tyvärr hann jag inte träna så länge för jag skulle träffa Fani vid tre. Men nu vet jag vad jag ska göra alla dåligt-väder dagar innan jag åker till Frankrike.

Jag stressade hem, duschade och åt räksallad. Vid fem i tre begav jag mig av mot Fani och stan. Vi gick och kollade och jag köpte lite nödvändiga, tråkiga grejer. Efter det gick vi till Skafferiet och fikade. Jag köpte färskpressad apelsinjuice som självklart var hur god som helst. Efter att vi snackat några timmar gick vi hem till Fani och dit kom Disa med. Fani färgade håret på Disa och sen kom Julia och Emelie. Vi satt och snackade i köket i flera timmar om killar och problem. Det var trevligt även fast det var ganska nedstämmande samtalsämnen.


Apelsinjuicen



Söta Fani äter


Förberedelser


Fani färgar Disas hår


Jag har i alla fall haft en jättebra dag idag och jag hoppas verkligen att det löser sig med allt nu.


Kommentarer
Fani

du skriver så jäkla bra hela tiden tycker jag gumman :) det var jättetrevligt i torsdags & vi får verkligen se till att ses mer nu i sommar! hoppas på fint väder så vi kan göra massa skoj ute & så med :D pusspuss(L)!

2008-06-14 @ 15:21:10
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0