Salladsfrosseri

Det var trevligt som vanligt på stan med Emma. Först gjorde vi lite nödvändiga saker och sen satt vi på Paus och åt. Det blev en varsin barnsallad. Salladen där är hur god som helst för man får välja ingredienser så jag tog bland annat räkor, kräftskärtar, fetaost och soltorkade tomater. Jag och Emma snyltade även på deras salladsbuffe, bröd och åt annanas till efterrätt. Båda blev proppmätta men gick ändå och köpte dricka och lite choklad. Vi gick även och kollade lite på mobiler för Emma ska köpa en ny. Jag blev med sugen på en ny mobil för min är inte särskilt bra, jag kan inte äns lägga över bilderna på datan och kameran suger. Men jag är inte så materiell så jag brukar bara köpa mobil när jag verkligen behöver en ny. Sist gick min gamla sönder och det var i augusti förra året. Vi får väl se om jag får nått mer jobb den här sommaren, om inte lägger jag hellre pengarna på mina resor. 

Vid kvart i 8 ska jag möta Timmy. Vi ska träffa Emma L och dra till Wille och se på matchen. Allas liv verkar kretsa kring den matchen idag. Emma var tillexempel klädd i blågult hela hon idag. Själv bryr jag mig faktiskt inte så mycket. Fotboll är överskattat enligt mig.     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0