Söndag

Jag är seg idag, jävligt seg. I natt drömde jag att jag flög, inte flygplan eller nått utan jag kunde flaxa så att jag flög. Det var jättehäftigt, sånna drömmar gillar jag. Samtidigt som jag flög råkade jag tappa grejer som jag sedan plockade upp. Dessutom drömde jag att jag var i någon konstig skog eller nått och inte fick nudda mark. Eh, det är svårt att förklara drömmarna. Jag vaknade i alla fall vid ett sen, och nu känns det lite som om jag kommer blir sjuk. Men om jag inte anstränger mig så mycket tror jag att jag kan undvika det. Jag hoppas verkligen det i alla fall.

Nu har jag bara sett på Gossip girl och ätit frukost. Det blev en liten portion fiberhavregrynsgröt och fruktsallad till frukost. Fruktsalladen blev väldigt smarrig även fast vi inte hade så mycket frukt.


Nu ska jag fixa mig för vid 20 i fem ska jag möta Disa och vi ska gå till Fani, Ha det bra idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0