Söndag

Söndag igen. Fast en ångestfri söndag. Nu behöver jag inte vara rädd för vad som ska hända under veckan, hur mycket jag kommer behöva plugga och sånna jobbiga grejer. Det känns så jävla skönt! Jag kommer bara ha några få lektioner nu och vi kommer inte behöva göra så jobbiga grejer. ÄNTLIGEN! Jag behöver verkligen sommarlov nu!

Jahop, igår och i förrgår var jag och badade. I fredags med min familj och igår med... Folk. Jag orkar inte räkna upp alla. Men det var jävligt varmt i vattnet igår i alla fall. Varmast hittils. Efter det spelade vi volleyboll i Folkparken, båda dagarna. Det händer ganska ofta nu, men det är kul även fast jag är dålig på det. Det är kul att vara ute och göra grejer.  

Jag är ganska seg idag. Jag lyckas fortfarande inte sova så länge jag vill. Vaknar alltid tidigt av någon konstig anledning. Men nu känner jag mest att det ska bli jävligt skönt att åka bort så mycket i sommar. Jag behöver verkligen en paus så jag kan slappna av. Dessutom kommer vi ha skitroligt. Speciellt luffen..

Usch jag har fått mitt första irriterande myggbett nu. Men det gör inte så mycket för det är ändå sommar! :D


Äntligen kan jag fixa bilder lite på den här datan.
Jag känner verkligen hatkärlek till den här.
Så äcklig men ändå häftig på samma gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0