Sex and the city

Jag är uttråkad nu igen. Jag säger ju att jag behöver göra mycket grejer för att inte bli det, men ändå sitter jag ensam hemma och gör inte ett piss för tillfället. Fy fan va skönt det ska bli att åka iväg ett tag. Visserligen kommer jag säkert bli uttråkad där med om bara mamma och pappa ska följa med, men det är ju roligare att vara uttråkad i Frankrike. Bara två kvällar kvar i Sverige nu...

Jag och Emma såg som sagt på Sex and the city filmen nyss. Den var bra fast ändå inte så bra som jag förväntade mig. Det var några grejer jag blev besviken över men jag kanske inte borde räkna upp dem här eftersom alla inte har sett filmen än. En grej kan jag säga som jag är besviken över och det är att Stanford inte snackade någonting i filmen. Jag menar hade han ens någon liten replik? Inte vad jag lade märke till i alla fall.. Jävligt synd tycker jag.




Blä, nä nu ska jag nog... Hm, ja jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag har tråkigt. Ring om du kommer på någonting. Okej?


Kommentarer
Fani

va? amen det var ju faktiskt dåligt, stanford som man tycker så mkt om. fast han har ju inte sådär jättestor roll i själva serien heller direkt, men ändå. puss!

2008-06-22 @ 14:22:24
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0