Lite bilder från igår

Inatt drömde jag om en person (kommer inte ihåg vem) som var jätteorolig för att bensinpriserna skulle höjas. Det var den tråkigaste drömmen jag drömt på länge. Jag fattar verkligen inte varför jag drömde det heller. Jag bryr mig lixom inte ett skit om bensinpriser. Men hm, bensinpriset kanske motsvarade tågluffarpriset. Det skulle förklara en hel del. Att jag egentligen är rädd för att den resan ska bli mycket dyrare än vi tänkt. I sånna fall var det nog en sanndröm, resan kommer säkert bli dyrare.. :/

Jag fortsätter midsommarafton med att lägga upp lite bilder från igår.


Det började med att jag och Tissy låg och pussades..


Sen fikade jag med Emelie och Malin

Hos Timmy..

         
Jag snackade som vanligt i telefon med mina föräldrar,    Timmy ler                          



Någon tog kort på Haga, häftigt ljus blev det



Adam och jätteglada Wille



Emma och Poppe

Tyvärr togs de flesta bilderna efter att många dragit men här är några som var med i alla fall. Nu ska jag kolla på Gossip girl. 


Kommentarer
Fani

haha skum dröm ju, men ja den går ju att kopplas till eran resa, men vi får hoppas det inte blir alltför dyrt då. vad sööt bilden på dej och tissy, mihi :D puss gumman!

2008-06-22 @ 14:23:35
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0