Jag har shoppat!

Jao nästan hela dagen faktiskt. I morse eller det kanske räknas mer som för- /eftermiddag cyklade jag till stan för att gå en sväng på H&M och köpa det sista till resan. Det slutade med att jag köpte en bikini, bodylotion och rengöringsmjölk till ansiktet. Allt det var sånna grejer jag verkligen behövde, eftersom jag inte kan köpa onödiga grejer nu innan tågluffen. Jag valde mellan en röd/orange bikini som var lite tråkig och en vit/silverranding bikini som var lite snyggare och finare. Det blev den sista tillslut. Det som avgjorde var nog att man kan ta bort bikinibanden så att man kan ha den som axelbandslös bh och sola med den utan fula axelband. Jag har länge behövt något sånt, perfekt på stranden och under tubtoppar lixom.


Jag hade tänkt köpa en sån här i svart och guld egentligen men de var slut.
Den här blir nog lika bra.


Lotion och rengöringsmojset

På eftermiddagen åkte jag och pappa iväg på en liten rundtur. Den började på tågstationen där jag tog lite brochyrer om tågluffning. Därefter åkte vi vidare till farmor och hälsade på henne och tillslut åkte vi även och besökte farfar. De bor inte på samma ställe eftersom farmor behöver väldigt mycket hjälp och det blir för tungt för farfar att hjälpa henne med allt. Men dem träffas nästan varje dag ändå.

Efter att vi fikat lite hos båda två åkte jag och Pappa vidare till Elgiganten. Där köpte jag min första alldeles riktiga digitalkamera. Jag hoppas att vi kommer få ett långt och lyckligt förhållande tillsammans. Vi, familjen har redan en bra digitalkamera men jag behöver en lite billigare när jag och Emelie åker iväg eftersom det är ganska hög stöldfaktor på den resan. Jag köpte en jävligt billig och troligtvis ganska dålig variant. Minneskort på 1 gb, kameraväska och digitalkameran blev sammanlagt 975 spänn. Väldigt billigt för allt det tycker jag. 


Basilika


Fruktfat

Två testbilder från nya kameran. Jag tycker dem blev överraskande bra faktiskt.

Det känns som det blir ganska mycket skrivet om mina resor nu men det är typ det mitt liv kretsar runt för tillfället. Nu måste jag epilera mina ben, wish me luck!  


Kommentarer
Fani

nya kameran verkar ju helt okej, vad är det för en? :O lotionen verkar lukta gott, "fresh n fruity" liksom ;p bikinin var skitsnygg, kan tänka mej att den passar väldigt bra på dej :D puss(L)

2008-07-04 @ 23:44:27
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0