Bort med er!

Oh, idag har det hänt en hel del. Inte konstigt att jag är trött.

Den största nyheten är väl att jag fick sms från en väldigt speciell person. Det är som tur är okej att vara vänner nu. Jag blev jävligt överraskad för det var självklart verkligen inget jag väntade mig att få. Men det känns skönt att vi kan snacka nu igen. Jag har inte lika stor panik över hur det skulle vara om vi råkade träffas någonstans nu. Däremot kan man ju fundera på hur det fungerar i verkligheten med att vara vän med ett ex...

Den andra stora nyheten är att jag har packat ner alla mina jeans och liknande byxor nu. Jag har lagt dem + några tjocka tröjor i min lilla låda så nu kommer jag förhoppningsvis inte använda dem förrän skolan börjar igen. Vi får väl se hur det går med det.



Jag sprang lite imorse och efter det åkte den familjen som är hemma och handlade. Vi handlade bara lite eftersom vi åker bort snart och då är det ju onödigt att ha massa mat hemma. Efter det träffade jag Emelie och Malin på stan. Vi kollade lite i affärer och gick sedan till Världens bar och fikade. Det var trevligt även fast jag och Emelie inte kom fram till något mer gällande vår resa.

Ikväll har jag varit på fest hos Timmy. Det var ganska mycket folk där och vi körde lite olika spel innehållande kort och alkohol. Tyvärr ringde en granne på vid 12 så folk blev tvungna att dra. Jag hjälpte Timmy att städa lite och hade det roligt på Willes bekostnad, men drog sedan vid ungefär kvart i 1. Jag har i alla fall en del roliga bilder och en rolig video från idag men bilderna orkar jag inte lägga upp nu tyvärr. Imorgon kanske några bilder kommer upp från min dag.

Jag är inte helt säker på vad jag ska göra imorgon eftersom Emma inte orkar åka in till stan men jag kanske åker ut till henne ändå. We´ll see tomorrow.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0