Au revoir!

Om en halvtimme påbörjar jag min resa till provence i Frankrike. Timmy har hjälpt mig packa idag så min ryggsäck är klar. Nu håller jag och Emma på att lägga in nya låtar till min mp3. Vid fyra ska jag, mamma och pappa först åka till mormor och morfar för att lämna bilen där, sen bli skjutsade till flygplatsen och tillslut ta ett plan som går vid 8. Flygresan tar cirka tre timmar så jag kommer vara framme i Frankrike vid 11.  

Jag hoppas och tror att det kommer bli jävligt kul och skönt framförallt.

Jag kommer troligtvis leta upp något internetcafé så jag kan hålla lite kontakt och uppdatera resan. Så håll utkik.

Ha det jättebra allihoppa!


Nu flyyygeeer jaag!


Kommentarer
Emma

Jag kommer sakna dig din lilla plutt! Hoppas du får det riktigt bra där borta och att det är soligt ;D puss puss puss!

2008-06-24 @ 22:55:50
URL: http://emni.blogg.se/
Timmy

saknar dej redan fan :/

hoppas du hare jättebra iaf :)

puss <3

2008-06-27 @ 11:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0