Tagluff del 4

jag ar nu inne i en fas dar jag kanner mig javligt acklig. Anda har vi bara vart utan hotelrum inatt och har en natt kvar tills vi tar in pa hostel. Som ni kanske forstar ar vi ute och reser nu igen. Vi har lamnat fantasilandet Sunny beach for tagluffandet igen. jag tror jag skriver lite mer utforligt om Sunny Beach nar jag kommer hem for det ar verkligen ett sjukt stalle dar det hander massa. Festande alltsa..

I tisdags tog vi tag mot Sofia. Vi kom fram dit sent pa natten och checkade in pa ett hostel precis i narheten av stationen. dagen efter spenderade vi i Sofia. Dar gick vi bland annat till en marknad och kopte billiga och fina trosor. pa kvallen tog vi ett nattag till Belgrad dar vi ar nu. Har ar det varmt, stort, rokigt och avgasigt. Inte en sa bra bild kanske.. Jag undrar vad jag skulle tycka om New York som sakert ar tusen ganger varre..

Ikvall ska vi i alla fall fortsatta luffen vidare mot Prag. Vart nast sista stopp pa denna resa..

Det kanns ganska hemskt men ande lite kul och forvantansfullt att resan snart ar slut. Jag vet inte riktigt men jag saknar ju vissa grejer och personer hemma. Om jag inte skulle gora det skulle jag kunna stanna for alltid.

Ha det gott, som goteborgarna skulle sagt..


Kommentarer
Emma

Tack gode gud att du saknar oss lite, annars vet jag inte vad jag skulle gjort om du stannade där haha :D Misströsta ej min vän! Vi åker ju nästa sommar ;) ILOVEU Längtar tills torsdag!

2008-07-31 @ 17:35:39
URL: http://emni.blogg.se/
Sebastian

Tja. Kul att det blev en del 4. Du sammanfattar nästan exakt hur även jag brukar känna efter resor. I slutändan är det ändå alltid skönt att komma hem, speciellt om man vet att det inte är allt för långt till nästa resa!

Ses i Malmö...

2008-08-01 @ 20:11:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0