Hemma igen

Nu har jag som sagt kommit hem igen. Trots ett försenat plan kom vi hem lite innan nio. Efter det satt jag, mamma, pappa och berättade resan för Sebbe och lite för Agnes, Nu har jag precis lagt in bilderna som blev över 250 stycken (!) och snackat med vänner. Jag pratade även med Emelie i telefon ett tag om nästa resa. I morgon ska vi fixa lite inför den och så åker vi nog på söndag eller måndag.

Det känns ganska skönt att vara hemma, Annars brukar det ju kännas sorgligt men eftersom jag ska åka utomlands snart igen gör det inte så mycket.

Imorgon tänke jag berätta lite mer om resan och lägga ut lite bilder, eller det blir nog ganska många bilder... Men nu måste jag sova. God natt!


Jag vet jag är blek. Men det var faktiskt första dagen på stranden :)


Kommentarer
Fani

så jobbigt när planen blir försenade sådär ju. en gång fick jag och julia vänta på vårat som var försenat i inte mindre än FYRA TIMMAR, den du x( åh det är så mysigt när man berättar för alla om resan sen ju :D fin du är honey och jag vet ju hur brun du faktiskt kan bli, haha ;p puss!

2008-07-04 @ 23:43:05
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0