Samhällsprov

Hej står i skolan och har precis haft samhällsprov nu. Alla normala frågor gick jättebra fast sen i slutet var det en fråga där man skulle beskriva lite mer och där fick man betygsbedömmning så på det vet jag ju inte riktigt hur det gick. Det blev ingen yoga igår. Vi var på gymmet, ombytta och hade betalat men sen när vi skulle gå in såg vi att dem skjutit upp passet två timmar! Så jobbigt jag som verkligen såg fram emot det. Men vi tränade istället och så har vi bokat yoga till på onsdag istället. Då ska vi testa avancerad yoga med, för första gången så vi får väl se hur det går. Det ska vara lite mer olika positioner och jag antar att man måste vara ganska vig, men det är bara att försöka. Man måste ju våga grejer. Idag slutar jag klockan fem från skolan! Fatta va länge.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0