PANIK!

Jag har panik! På bussen på vägen hem från Chamonix råkade jag (kanske) trycka på någon konstig knapp på kameran så alla kort vi hade tagit förutom kort vi tog på eftermiddagen den sista dagen försvann!! Och det konstigaste är att det kom tillbaks typ tre gamla kort som vi tog för cirka 3 år sen. Och så är det ju konstigt att inte alla korten från sista dagen var kvar för jag tog några på förmiddagen och dem försvann med. Skitkonstigt. Jag vet inte vad vi ska göra, alltså behöver jag lite hjälp från någon smart digitalkamerateknisk människa. Vad kan ha hänt? Vad ska vi göra? Det är ju skit synd om alla korten vi tagit bara försvunnit!

Annars känns det ganska segt att vara tillbaks i Sverige och skolan. Igår när vi kommit fram till Sverige och stannade för mat på en mack så kändes det verkligen skit. Jag vill inte vara här, jag vill åka skidor eller bara vara någon annan stans. Än så länge har jag i alla fall haft en halv lektion och det känns som om jag inte kommit efter någonting, vilket är jävligt skönt. Nu ska jag snart gå på nästa lektion, ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0