Nyår

Nytt år, nya tankar, nya idéer och nya händelser.

Jag antar att jag borde skriva om mitt nyårsfirande, men på nått sätt känner jag inte för det. Men jag kan berätta lite. Först var jag hos Emma och firade lite med hennes familj och deras vänner. Vi åt jättegod mat och så. Sen drog jag och Emma in till stan och gick på en fest. Det var kul där, vi spelade biljard och jag vann över henne två gånger. Men problemet med den festen var väl att alla killar såg ut att vara typ 14 år. Antingen var det dem eller så är vi bara vana vid lite äldre killar. Vi bestämde oss i alla fall för att dra till en annan fest. Vi kom dit ganska nära 12 så vi gick nästan direkt ut och kollade på fyrverkerierna. Sen väl i lägenheten snackade vi mest och gjorde sånt som man gör på fester, Som sagt jag orkar inte berätta så detaljerat. Vi kom i alla fall hem ganska sent sen (för sent, enligt mina föräldrar)

Emma sov över hos mig och sen på morgonen när vi vakna sa Emma "Jag tror vi har legat sked eller nått". Haha det lät skitroligt då. Sen åkte hon hem, och några timmar senare kom hon tillbaks och vi hade en dagenefternyår seg dag. Vi har typ smält ihop till en person nu :P

Så vad förväntar jag mig av det nya året?
Jag har faktiskt inga stora nyårslöften eller så. Jag brukar ändå bara glömma dem eller skita i dem. Och dessutom är jag redan ganska nöjd med det jag gör. Men jag ska ha ett i alla fall, ett jag brukar ha varje år och det är att jag ska rida minst en gång under året. Ganska komiskt men jag måste ha det som nyårslöfte för då känner jag att jag måste göra det för man kan ju inte misslyckas med en sån grej. Jag gillar att rida men jag känner inte så många med häst så det är lite svårt att fixa det men det brukar alltid lösa sig.
Annars ska jag mest ta dagarna som de kommer och så vill jag ju självklart resa massa som alla år. Och den första resan är ju redan bokad, så det kommer också gå bra. Jag hoppas bara att det blir ett bra år, och om det är så att nyårsafton reflekterar hela det kommande året så blir det nog roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0