bla bla bla

Jag är i skolan och har lång rast nu. Det känns så segt att vara tillbaks här igen efter lov, men jag kom in i rutinerna ganska snabbt. Även fast jag självklart är hur uttråkad som helst. Fast det bästa är att nu har jag bara två lektioner kvar för imorgon åker jag till Frankrike!

Annars, efter skolan har jag mest hållt på att flytta saker hemma. Jag och min bror byter rum eftersom att han ska åka bort i fyra månader och det är onödigt att han har det största rummet då. Så nu har jag massa plats och lite grejer. Sebbe åker till Canada vid lunch ungefär men han är nog redan i stockholm nu. Jag följde med han och pappa igår och lämnade han hos Agnes och sa hej då. Det känns alltid lika sorgligt när något syskon åker bort och framföralllt han eftersom att jag är van vid att ha honom hemma. Dessutom känns det läskigt för när jag sa att han skulle ta det försiktigt sa han att han inte kunde lova något och att han skulle ta vissa risker för att få häftiga åk. Han ska alltså åka väldigt mycket offpist. Hjälp!

Så snart är det bara jag och Jonis som är kvar i Sverige av syskonen men det dröjer inte länge förrän vi med är utomlands. Åhh va skönt det ska bli! Åka skidor varje dag och äta massa god mat, jag älskar det. Fick förresten veta nyss att jag inte får följa med skolan till Frankrike i år eftersom att jag hoppade av franskan och för att jag åkte förra året. Synd det skulle vart skönt med två frankrikeresor. Fast nu kanske jag kan följa med mormor, morfar och Kerstin till Sälen istället. Hoppas, hoppas! Om det nu är någon snö kvar i vecka 11..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0