Bilderna är hittade!

...Japp plötsligt fanns dem bara där!

Igår när jag tog bilder på festen så stod det efter typ 15 bilder att minnet var fullt så då fattade jag att bilderna fanns kvar på kameran. Idag så gick jag och Emma upp till min granne som är fotograf och så kollade han på den. Han kom inte på så mycket men han drog i alla fall ut minneskortet och kollade på det. Sen när jag satte på kameran lite senare för att jag och Emma skulle ta fjantbilder så fanns bilderna där plötsligt! Jag blev överlycklig. Fast det konstiga är att dem andra bilderna (när jag åker snowboard och från festen igår) var borta då. Dem måste vara sparade på olika ställen eller nått. Men det gör inte så mycket att dem bilderna försvann för snowboard bilderna hade jag ju redan lagt ut på datan och festbilder kan man ju ta flera gånger.

Festen igår var kul, fast jag var ganska nykter så det var mest roligt att höra på dem andra. En kille som hade druckit lite för mycket satt och snackade med mig och frågade samma grejer flera gånger, vilket var ganska irriterande men sen när han skulle resa sig så ramlade han. Haha, jag har kommit på att jag är ganska skadeglad av mig.

Idag har jag vart med Emma på stan. Tyvärr kollade vi typ bara på H&M och sen åt, så jag hittade inget att köpa. Men sen gick vi hem till mig och klädde upp Emma. Hon är på en glamourfest nu och hon är inte så glamourig av sig så hon lånade klänning och allt av mig, Jag tog bilder på henne och sen kom hon på den geniala idén att jag med skulle sätta på mig fina kläder så då klädde vi ut oss lite. Haha jaa, vi är nördiga, Jag har i alla fall endel foton från det med nu. :D



Här är några av dagens fjantbilder :P

                          
Jaa... Emma är min idol :P

         


 



Kommentarer
Emma

Åh vad underbar den cremefärgade klänningen var!

2008-01-26 @ 21:35:14
URL: http://missnielsen.blogg.se
Fani

man tackar sötnos :) ja vi hade skitkul & det är mkt bättre nu. kände mej så trött på skolan & allt sådär du vet /: ne disas rökeri tycker jag inte heller om, men bilden vart allt grym ändå ;p puss(L)

2008-01-27 @ 18:03:28
URL: http://glikia.blogg.se
Laban, Alex och tummen

Ni två är sjuka =] sköna bilder, fräsha klänningar!

2008-01-31 @ 19:59:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0