Två år

Igår var jag och Emma på stan och shoppade. Rean finns fortfarande kvar faktiskt. Jag köpte ett par högklckade ankelboots från Vagabond för 285 spänn som brukade kosta 950. Skitbra ju. På kvällen gick vi och såg filmen Juno på bio. Den handlade om en sextonårig tjej som blev gravid. Den var bra för den var ganska rolig och inte så förutsägbar faktiskt.

Imorse sprang jag! Jag har inte sprungit sen kylan och den första snön kom så det var flera månader sen. Det kändes jättetungt imorse när jag visste att jag skulle springa men jag hade lovat mig själv så jag gjorde det ändå. Och det gick faktiskt jättebra. Jag sprang 2 km på 11.50 så jag har inte tappat särskilt mycket alls på konditionen. Jag tror att det kändes så tungt att sätta igång för att jag trodde att jag fått skitdålig kondition men nu när jag vet att jag inte har fått det hoppas jag att det ska kännas lättare att springa. Jag tror faktiskt redan att det gör det, nu känner jag mig lite mer motiverad lixom.

På eftermiddagen träffade jag Emma, vi lämnade en väska till en tjej som glömt den och som jag och Emma hittade igår. Snälla vi är va, som lämnar tillbaks väskan när vi själva kunde snott allt i den? Haha egentligen borde det kännas självklart i för sig.. Så ja antar att vi inte är värda medaljer. Efter det gick vi i alla fall till Salsa huset. Jag kollade på när Emma kom på koreografi till danser hon ska lära ungar. Och så dansade jag lite själv med faktiskt, eller mest hoppade runt :P Nu ikväll har jag vart med Timmy. Vi gick en promenad och sen gick vi hem till mig och kollade på gammla bilder och snackade. 

Idag är det två år sen vi träffades,
sen vi lärde känna varanndra.
Känner jag dig fortfarande?

Det komiska är att jag inte äns är en sån person som håller koll på datum särskilt noga. Men vissa saker kommer man ihåg..

Now you don't seem to care at all
Forever doesn't live here anymore
We gave it up, said it's not worth fighting for
And it's not coming back oh no no no
It's not coming back oh no no no
Now forever doesn't live here anymore

// Marit Bergman

Va poetisk jag är/kan vara ;D

Jag hoppas att du inte ångrar det, jag ångrar det inte.


Kommentarer
Fani

hej gumman :) tack så mkt, gullig du är! det är bara bra här, hur är det själv? :) marit bergman & den låten äger, brukade lyssna fett mkt på hennes skivor i sommras, höhö 8) kul med shopping & bio ju, har hört att den filmen ska vara väldigt bra! så kul att du & timmy umgås fortfarande tycker jag, vi brukar heja på varann i skolan hehe :) hade bäst pusspuss!

2008-02-10 @ 23:52:28
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0