Skridskor

Det är redan fredag, men det gör inget för jag har looov! :D Fan va skönt, nu är alla dagar som lördagar för mig.

Igår följde jag med mamma och pappa till en sjö och åkte skridskor för första gången på över ett år. Det har inte gått att åka tidigare på grund av att sjöarna knappt frusit till is. Och igår var det faktiskt också lite riskabelt för på vissa ställen var isen bara cirka 4 centimeter tjock. Det var kul fast sjön var jävligt liten, som tre ishockeyrinkar ungefär så det gick fort att åka fram och tillbaks. Senast vi åkte var förra året när fransmannen var här. Haha det känns lite konstigt att skriva fransmannen eftersom att han var långt ifrån en man så jag använder hans namn, Guillaume istället. Vi åkte på götakanal och det var också första gången för det året, isen var tunn och i kanten såg den till och med sprucken ut på sina ställen. Han måste tro att vi var galna som släpade med han ut på den isen, men han hade faktiskt aldrig åkt skridskor utomhus innan.

Efter skridskoåkningen igår så träffade jag Emma en stund och sen åkte jag hem till Andres som jag träffade på festen i fredags. Vi kolla typ på två filmer. Nu MÅSTE jag ut och springa, ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Emma

Hahaha :D Jag vet inte hun, men oavsett så behöver du byta låtar på din mp3 ;D haha. Love youuuuu

2008-02-18 @ 09:55:40
URL: http://www.emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0