Sälen

Jag vill inte att lovet ska ta slut. Ush va jobbigt att komma tillbaks till skolan och inte ha tid för annat sen. Men just det, i onsdags när vi var i stockholm berättade mamma att hon snackat med morfar och han hade sagt att det var helt okej att jag följde med till sälen! Fatta va kul, jag ska få åka skidor i en hel vecka till! Det kommer visserligen bli lite mer långfärdsåkning än vad jag är van vid eftersom att jag ska åka dit med mormor, morfar och mammas faster men det gör ingenting. Det ska bli skitkul, fast det känns faktiskt lite olägligt med tanke på att jag vill vara i norrköping nu, faktiskt. Det finns ju personer här som jag inte har lust att lämna men det är ju bara för en vecka.

Annars har jag sprungit en del nu på lovet med, som jag lovat mig själv. Igår slog jag faktiskt 3 kilometer tiden från i söndags med 20 sekunder. Det är faktiskt ganska mycket för att vara jag. Även fast jag springer sträckan på mycket längre tid än vad mitt mål är så känns det som om jag kommer klara att nå målet sen för skolans tre kilometer är inte äns lika långt som dem tre kilomterarna jag springer.

Jag har det bra helt enkelt, har inte så mycket tid till att blogga. Känner inte så stor lust för det heller faktiskt. Nu ska jag iväg till stan snart i alla fall. Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0