Matteplugg

Idag är det alla hjärtansdag och det ända jag gör är att plugga matte. Jag satt kvar i skolan efter att jag slutat i tre timmar och pluggade matte, och ändå måste jag fortsätta plugga mycket mer. Jag har fuckingprov imorgon så det blir ingen vila för mig inte (efter det här inlägget). Jag och Emma skulle vart med varandra och fira men båda är för busy. Men det är ju egentligen ganska tur att jag är singel för annars skulle jag ju inte ha tid och plugga matte och då skulle jag nog få IG på provet. Risken finns ju i för sig att jag får det nu med, men det är inte lika stor chans. Man får se allt från ett positivt perspektiv :D Nu måste jag köpa frimärken, posta termobyxor och sen plugga ihjäl mig.


Kommentarer
Emma

Nääää! Det kommer gå bra Natalie du är smart!

2008-02-14 @ 20:43:15
URL: http://emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0