Fredag :D

Hej! Sitter hemma och slöar, jag har en fyra timmars lång håltimme för tillfället. Fast det har redan gått två timmar och snart tror jag att jag ska följa med mamma, pappa och deras vän Åke och äta lunch ute. Vi har projektintroduktionsveckor i skolan nu så det är massa lektioner som försvinner. Igår hade jag ingen skola alls, jävligt skönt. Jag var med A hela dagen, vi gick på stan och så. Skolan känns i alla fall som vanligt jävligt slapp. Jag älskar NS haha, har bara hål hela tiden. Yes nu ringde pappa med, vi ska äta lunch på en restaurangskola. :D Åh, allt känns så bra nu, jag kan inte klaga på nått faktiskt. Inte som är värt att klaga över i alla fall, man får ju inte vara otacksam lixom. Ha en bra fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0