Don´t care

Jag är seg, jag är jävligt seg. Jag har sån negativ I don´t care känsla för det mesta just nu, skolan, va jag gör, killar.. Jag orkar helt enkelt  inte bry mig om så mycket. Men den här veckan har i alla fall jag och Emelie varit duktiga och yogat två gånger. Och idag skrev jag ett prov på 20 minuter. Jag är överraskad själv faktiskt. Det var naturprov som jag skrev på omprovstillfället i skolan för dem andra gjorde det när jag var i frankrike. Det började tre och jag trodde det skulle ta minst en timme men sen när jag gick ut från Aulan och kollade på klockan var den bara 20 över.. Och då kändes det som va fan ska jag göra nu då? Haha, nu klagar jag över att jag har för mycket tid, men tiden känns bara så seg. Jag borde gå ut och springa men vem har lust att ge sig ut i sånt här väder? Nää det blir en kväll vid tv:n och så måste jag sova tidigt. Jag var skitnära på att somna både när vi såg på film på historian och sen innan provet när jag var hemma och pluggade, Jag blev tvungen att äta svindyr glass för att orka hålla mig vaken. Jobbigt va?


Kommentarer
Ems

Jag känner precis lika dant, usch, vilken tur att det är helg snart! Då ska vi dansaaaa, mihihi!

2008-02-07 @ 22:07:52
URL: http://emni.blogg.se
Ems

Hahahhaa :D spenat, fetaost? Vilken romaaantisk middag! Nej men de är väl inte precis mina favoriter men det blir säkert gott :P Du ska alltid vara så nyttig du ;)

2008-02-08 @ 14:27:36
URL: http://emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0