Söndag

Idag är det äntligen sista dagen på denna detoxvecka. Som jag har väntat och längtat. Hela veckan har jag gått och drömt om lax, bröd, pasta, potatis, choklad, ris osv.. Jag funderar på att vara vaken till klockan 12 så jag kan börja äta sånna grejer direkt. Vi får se om jag orkar. Jag är så trött på sallader, böner och regler om vad jag får äta. Till kvällsmat funderar jag på att bara äta frukter, det är det enda jag inte tröttnat på. Hela detoxgrejen känns tyvärr ganska onödig för mig eftersom jag inte märkt någon skillnad alls. Jag äter ju hälsosamt i vanliga fall med så jag var väl inte i så stort behov av den här detoxen, vilket jag borde vara väldigt glad över i för sig..

Idag har jag varit i Abborreberg och sprungit. Jag sprang cirka 6 kilometer den här gången. Det var iskallt ute, frost på marken men solen lös. Annars har jag bara läst idag. Jag har börjat på en ny bok på lite mer än femhundra sidor, som jag tänkte läsa klart det här lovet. Men nu ska jag göra någonting annat. Ha det bra!


Kommentarer
Emma

Du är min förebild! ;D

2008-12-22 @ 18:31:45
URL: http://mchezaji.blogg.se/
Emma

Hahaha! Du är störd

2008-12-22 @ 21:52:23
URL: http://mchezaji.blogg.se/
Emma

...men jag gillar dig ändå! ;)

2008-12-22 @ 21:57:52
URL: http://mchezaji.blogg.se/
moa

Hej Sis!

Nu ar det julafton, men med tidskillnaden ar det eftermiddag har och ni har val knappt gatt upp an. Lagg upp lite bilder pa firandet sa jag far lite julstamningen. Typ du som tomte, hoho. Det kanns lite trakigt att var har. Just idag. Jag ska inte gora nagot sarskilt. Jag ringer senare.

God Jul

halsa de andra

Kram / Moa

2008-12-24 @ 07:41:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0