Lördag och Söndag

Både igår och idag har jag och Emma gått på stan. Emma ringde och väckte mig, Cricke och Emelie i lördags och kom sedan hit och åt lite frukost med oss. På stan igår träffade vi Natalie med så det blev en ganska lång fika efter lite julklappsshopping.

Idag gick vi på stan och shoppade massa till oss själva. När det bara var 20 minuter kvar till stängningsdags märkte vi att Vila hade utförsäljning så vi roffade snabbt åt oss massa kläder för provning. Det hela slutade med att jag kom ut ur affären cirka fem minuter efter stängning, med en helt ny garderobsuppsättning! På de 25 minuterarna som gick hann jag plocka på mig; ett par tajts, ett par chinos, strumpbyxor, linne och en klänning. Allt sammanlagt blev bara 370 spänn! Så här i efterhand har jag räknat ut att jag sparade cirka 500 kronor på det hela. Trots att det var mer eller mindre impulsköp är jag väldigt nöjd med varje klädesplagg. 

Jag och Emma bytte förresten julklappar med. Innan hade vi bestäm att vi bara skulle köpa julklappar för cirka femtio kronor men båda köpte för betydligt mer än så. Emma fick (en liten) parfym av mig och jag fick fina underkläder av henne. Tack! Efter shoppandet fikade vi lite tills Emmas buss kom. 


Nu på kvällen har jag tränat. Trots att jag tränat tre gånger den här veckan + yogat två gånger tycker jag det känns som jag tränat lite. Jag blev lite orolig när den tanken slog mig, men det är inget att oroa mig för. Jag tror det är så att jag glömmer bort att jag tränar eftersom jag nästan aldrig får träningsverk och därför känns det som jag tränar för lite. Aja, så länge det bara är en känsla som jag inte gör något åt skadar det ingen. Nu ska jag sova snart. Imorgon ska nämligen jag och Agnes börja en Detoxvecka och gå på ansiktsbehandling så då måste vi vara utsövda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0