Jag fyller 18 år!!

Äntligen har denna stora dag kommit. Nu är jag myndig! Frågan är bara om jag inte har lite för höga förväntningar. Det känns som hela mitt liv kommer bli bättre och framförallt roligare nu.

Dagen har varit jättebra. Tyvärr orkar jag inte sammanfatta den så mycket på grund av att Emma kört slut på mig. Vi har tränat (massa olika saker), badat, bastat och käkat. Efter flera olika träningspass gick vi hem till Timmy med. Där överraskade dem mig med en tavla jag funderade att köpa på loppisen förra veckan. Jag blev helt paff, jag trodde jag sett tavlan för sista gången. TACK FÖR ALLT!

Nu ska jag sova snart, jag har en hel del sömn att ta igen. Ha det underbart!


Kommentarer
Fani

ditt liv kommer bli bättre och roligare nu :D haha. nja, men det blir ju roligare i och med att du kan följa med mej ut och skaka rompan iaf ;D låter som du haft en jättemysig dag och vad gulligt det där med tavlan ju! :) grattis, grattis, grattis igen gumman. puss<3

2008-12-03 @ 07:59:32
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0