Inget går upp emot känslan efter att ha tränat

Jag kom iväg till träningen sen. Visst blev jag blöt på vägen men det var helt klart värt det. Jag började med uppvärmning i 24 minuter på trappmaskinen och efter det blev det mage, ben/rumpa, ben, armar, lite rygg och sen stretchning. Gah, jag älskar att träna. Jag har verkligen kommit till ett stadium där jag tycker att det är roligt. Det känns jävligt befriande faktiskt.   

Inatt är det sista sommarlovsnatten. Det känns... Det känns inte. Jag antar att det är en sån sak som man inte tror ska hända. Det känns lixom långt bort, även om det är nära. Men när jag tänker på saken lite mer ingående så känns det både skrämmande och roligt. Jag ska läsa några roliga kurser och dessutom är det faktiskt sista året. Efter det har jag inga skol "måsten" kvar på ett bra tag. Visserligen känns studenten jävligt läskig eftersom man är så vuxen när man tar studenten men jag kommer klara det med. En annan sak som känns skrämmande är att det jämt är så mörkt på vintern. Men vintern förknippar jag ändå med roliga vintersporter som skidor och skridskor så den ser jag fram emot ändå.


Nu ska jag se på Gossip girl, as usual. Man kan ju tro att jag har sett alla avsnitt flera gånger om men jag har faktiskt inte kommit så långt. Dessutom skulle jag ändå inte göra det för det är inte serien värd.

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0